Pristatymo informacija

Standartinės prekių pristatymo ir įteikimo sąlygos:

 

1.Prekių pristatymo kainos Lietuvos Respublikoje:

Prekes NEMOKAMAI atsiimti ir už jas sumokėti grynais pinigais galima Pasvalyje, prieš tai atsiėmimo laiką ir detales suderinus telefonu +37066655355 arba el. paštu info@darirdar.lt.

 

2. Kai Klientas pasirenka išankstinį apmokėjimą ir jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje Pardavėjas įsipareigoja išsiųsti Prekes Klientui per 1 - 5  darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip (išsiuntimas per DPD kurjerius 1-3 d.d., per DPD, OMNIVA, LPEXPRESS paštomatus 1-3 d.d., per Lietuvos paštą 1-5 d.d.). Prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00 val. Jei norima, kad prekės būtų pristatytos konkrečią dieną ar valandą, tai būtina pažymėti skiltyje komentarai pastabos. Registruota siunta bus pristatyta į Jūsų namus (adresu, kurį nurodėte pildydami užsakymą), bet jeigu pašto darbuotojas Jūsų neras namuose, pašto dėžutėje bus paliktas informacinis lapelis, kad siuntą reikia atsiimti artimiausiame pašto skyriuje arba prieš tai su Jumis susisiekęs, siuntą pristatys kurjeris tiesiai į namus, pasirinkus pristatymą per kurjerių tarnybą. Tokiu atveju užsakytas prekes gausite per 1-2 darbo dienas. Jeigu dėl nenumatytų aplinkybių prekės nėra sandėlyje, pristatymas gali užtrukti apie 2 savaites (tokiu atveju Jus informuosime). Mes įsipareigojame dėti visas pastangas, kad Jūsų įsigyta prekė būtų pristatyta kaip įmanoma greičiau.

* SVARBU. OMNIVA siuntas surinkinėja iki 9.00 val. ryto. Užsakymai pateikti nuo einamosios dienos 8.30 val. ryto kurjerio bus surinkti kitą darbo dieną ir nuo surinkimo pristatyti per 24 valandas.

 

2.1  1-5 darbo dienų prekių pristatymo terminas netaikomas, jei Pirkėjas neteisingai nurodo savo duomenis, tokius kaip kontaktinis telefonas, ar pašto kodas. Jei nurodomi du adresai, vežėjui pristatymui nurodomas pirmasis adresas.

 

2.2 1-5 darbo dienų prekių pristatymo terminas netaikomas tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą.
Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimties atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas susisiekti su Pirkėju el.paštu ar telefonu ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
Jeigu Jums iškilo klausimų dėl prekių pristatymo, susisiekite su mumis el.paštu info@darirdar.lt arba telefonu +37066655355 ir konsultantai atsakys į Jūsų klausimus.
Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad jei prekės kurjeriui bus perduotos penktadienį, tai Jums bus pristatytos anksčiausiai pirmadienį.

 

3. Pardavėjas Prekių pristatymą vykdo pasitelkdamas trečiuosius asmenis - pašto kurjerius. Prieš pristatydami prekę kurjeriai iškilus būtinybei turi teisę susisiekti su Klientu ir pasitikslinti dėl tikslaus laiko, kuriuo Klientas priims pristatomas Prekes. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.

 

4. Tais atvejais, kai Klientas negali priimti sutartu laiku Prekių, jis nedelsdamas informuoja telefonu Prekes pristatantį kurjerį ir Pardavėją.

 

5. Jeigu Kliento nurodytu adresu ir su juo suderintu laiku Prekės pristatomos, tačiau Klientas nerandamas, arba jei Klientas iš siuntos pristatymo punkto (Omniva paštomato, LP Express paštomato, Lietuvos pašto, DPD siuntų taško) laiku neatsiima siuntos, tokiais atvejais Klientas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo ir reikalauti Pardavėjo padengti esamo ar pakartotinio pristatymo išlaidas. Neatsiėmus iš paštomato siuntos per transporto kompanijos nurodytą terminą ar nepriėmus siuntos iš kurjerio (kai siunta sugrįžta pas siuntėją) pirkėjui grąžinama tik už prekes sumokėta suma, prekių pristatymo mokestis NEGRĄŽINAMAS.

 

6. Prekių kiekį, nomenklatūrą ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta. Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui yra privaloma surašyti pastabas apie siuntos pakuotės pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą. Priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai ir tai gali apsunkinti bet kokių pretenzijų dėl prekės išorinių pažeidimų nagrinėjimą.

 

Būkite atidūs nurodydami el.paštą, telefono numerį ir pristatymo adresą (pašto kodas būtinas), kitu atveju siunta gali Jūsų nepasiekti.

 

7. Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą.

 

8. Sąskaita faktūra pridedama prie siunčiamos prekės. Jei reikalinga išankstinė sąskaita faktūra, apie tai prašome pranešti el.paštu info@darirdar.lt arba telefonu +37066655355.

 

9. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu šis pažeidimas atsirado dėl Kliento kaltės.

 

10. Prekės bus pristatomos Jūsų nurodytu adresu. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad kurjeriui pristačius prekes siuntos gavėjui ir neradus jo prekių pristatymo adresu, ar neprisiskambinus duotuoju telefono numeriu, prekės grąžinamos pas pardavėją. Taip pat jeigu buvo nurodytas neteisingas telefono numeris ir klientas negavo SMS pranešimo dėl siuntos atsiėmimo iš terminalų, praėjus kiekvienos transporto kompanijos nustatytam maksimaliam siuntos saugojimo terminale laikui, siunta grąžinama siuntėjui. Tokiu atveju pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą.

 

11.Triratukai, dviratukai, vaikštynės, užsėdamosios mašinos ir kt. gali būti pristatyti nesurinkti.

 

Iškilus klausimams galite kreiptis:

 

visais klausimais susijusiais su preke, jos pristatymu, grąžinimu ir panašiai, kreipkitės tiesiogiai į mus telefonu +37066655355 arba el. paštu info@darirdar.lt.